content
Vorige

Geluidsregistratie van het radioprogramma Rijnmond...

  • Nummer:
    4011_GV-2335
  • Documentsoort:
    geluidsdocument
  • Archief/Collectie/Serie:
  • Vervaardiger:
  • Beschrijving:
    Geluidsregistratie van het radioprogramma Rijnmonds Diep over de concurrentiepositie van dagbladen ten opzichte van de omroep, uitgezonden door Radio Rijnmond op 17 oktober 1993. Aan het gesprek nemen deel: Wim Huijnders, chef reclame Albert Heijn; Willem Huufken, hoofd commerciële zaken bij het Rotterdams Dagblad; Ad Verres, medewerker Nederlandse Dagblad Unie; prof. W. Fred van Raay, economisch psycholoog, Maarten van Dalen, particulier reclamemaker. 01. Inleiding en muziek 02. Redenen voor het verplaatsen van de Albert-Heijnadvertenties van de dagbladen naar de televisie 03. Tijdsduur van het voorbereiden van TV-reclame 04. Commerciële TV-stations 05. Financiële strop voor de dagbladen 06. Reactie van het Rotterdams Dagblad op de overstap door Albert Heijn 07. Het richten van kranten op diverse doelgroepen 08. De hoeveelheid reclame in kranten 09. Het zoeken naar de juiste doelgroep in de dagbladen en op de TV 10. De invloed van de advertenties van Albert Heijn op andere kruideniers 11. Het slechte gebruik van het medium televisie 12. Voordelen van commerciële omroep 13. De laconieke opstelling van de dagbladen over het verliezen van adverteerders 14. Het zoeken naar de kracht van dagbladreclame 15. Muziek 16. Creativiteit binnen de dagbladreclame 17. Gebruik maken van nog meer media 18. Afsluiting Einde opname: 54' 41".
  • Datering:
    17/10/1993
  • Trefwoorden:
  • Taal:
    Nederlands
  • Auteursrechthouders:
    RTV Rijnmond
  • Raadpleegbeperking:
    Nee
  • Nummer:
    Serie-nummer GB 2335
    Definitief nummer GV 2335

  • Verschijningsvorm:
    Geluidsband GB 2335
  • Afmeting:
    doorsnede: 1 cm (26.5)
  • Mono of Stereo:
    Stereo
  • Snelheid:
    19 cm/s